Zorg & Spel

Ondersteuning/begeleiding van zorgvragers met een verstandelijke beperking bij het hebben van een tevreden en zinvol leven

Zorg & Spel helpt zorgvragers zich gezien te voelen in hun behoeften

 

Ik ben Fennie Klasens , 53 jaar oud en geboren in Emmen en nu met mijn partner woonachtig in het mooie Soest. Ik houd ervan om actief bezig te zijn in mijn privé leven, ik geniet ontzettend van wandelen, fietsen, kamperen, en op ons bootje op het water te verblijven om zo Nederland weer op een andere manier te zien.

Met de afgeronde opleidingen Sociaal Pedagogische Hulpverlening en Speltherapie ben ik ruim 30 jaar werkzaam als (persoonlijk) begeleider in de Gehandicaptenzorg en in de Jeugd GGZ. Ik heb gewerkt met clienten met complexe psychiatrische problematieken en een verstandelijke beperking. Daarnaast heb ik ook ervaring opgedaan als Speltherapeut.

Vanaf 2015 heb ik al mijn kennis en ervaring gestopt in het zelfstandig ondernemerschap binnen Zorg&Spel om zo meer vrijheid te ervaren in het uitvoeren van mijn werkzaamheden en mij volledig te kunnen richten op dat waar ik goed in ben.

De kernwaarden van waaruit ik werk zijn verbinden, mogelijkheden zien en energiek

Mijn kernkwaliteiten zijn empathisch, oplossingsgericht en betrouwbaar


Reviews Zorg&Spel:

* Fennie is een hardwerkende collega die als ZZP-er echt onderdeel uit maakt van het team. Fennie bejegent de clienten op een respectvolle, geduldige en rustige manier. Dit heeft een positieve uitwerking op de clienten. Fennie heeft de afgelopen jaren een goede band opgebouwd met veel clienten, ondanks dat fennie soms langere periodes niet werkzaam was op de locatie/afdeling. Fennie onderneemt actie als ze fysieke veranderingen ziet bij clienten (contact medische dienst enz.) Bij veranderingen in gedrag bespreekt Fennie dit met collega’s en komt met ideeën. Door de vele werkervaring is Fennie creatief in het bedenken van oplossingen. Richting collega’s is Fennie vriendelijk en erg geïnteresseerd. Fennie zet een positieve werksfeer neer

—————————

*De kernwaarden die je noemt (verbinden, mogelijkheden en energiek) zie ik terug in jouw handelen. Als er een complexe situatie is, dan pak je de rol om de zorgverleners hier omheen met elkaar te verbinden door contact te zoeken en te overleggen, je laat je niet klem zetten door moeilijkheden of negativiteit, maar zoekt naar mogelijkheden en denkt en handelt constructief. Je zoekt verbinding waar nodig. En ik ben heel blij met het effect dat jouw positiviteit en constructiviteit heeft op de energie en sfeer binnen het team, juist als het soms moeilijk wordt.

De kernkwaliteiten die je over zichzelf benoemt (empathisch, oplossingsgericht en betrouwbaar) die zie ik letterlijk terug. Je hebt geen enkele moeite je in te leven in de belevingswereld van onze bewoners, denkt en handelt vanuit Triple C, en ik vertrouw je met mijn ogen dicht in de zorg aan onze bewoners, ook als het moeilijk wordt, vanwege jouw kennis, jouw toewijding en jouw doorzettingsvermogen

——————————

*Fennie is een betrokken zorgverlener die betrouwbaar flexible en zeer bekwaam is

*De zorg die verleend wordt is heel goed. Passend voor onze clienten en daarbij rekening houdend met onze werkwijze

*Fennie is professioneel, kundig en betrouwbaar

*Zeer tevreden over:

Kennis en ervaring en het toepassen ervan

Prettige communicatie met bewoners

Open houding/open erin gaan

Betrouwbaarheid (doen wat je zegt, zeggen wat je doet)

Activeren/samendoen

——————————

Een klacht over Zorg&Spel, wat dan?

Indien er een klacht is over de begeleiding/werkzaamheden, neemt u eerst contact op met Zorg&Spel. We maken dan een afspraak om samen tot een oplossing te komen. Zorg&Spel neemt een klacht erg serieus. Lukt dit niet, dan kunt u contact opnemen via info@klachtenregeling.nl. Stichting klachtenregeling kan een bemiddelende rol spelen en gaat met beide partijen in gesprek. Brengt een gesprek geen oplossing dan wordt de klacht onderzocht en in behandeling genomen. Als de klacht daarna nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan en komt de klachten en geschillencommissie aan bod. Zorg&Spel zorgt altijd dat het klachtenreglement (WKKGZ) en stappenplan ter inzage ligt bij de instelling/client/wettelijke vertegenwoordiger bij een opdracht zodat duidelijk is hoe te handelen bij een eventuele klacht.

Klachtenregeling Solopartners:

Stappenplan bij klachten


Persoonlijke gegevens

KvK nummer: 64117138

Lidmaatschapsnummer NVVS: 108676

Lidmaatschap Solopartners (brancheorganisatie): 126939


 

Achtergrond foto’s: Fotografie (c) ingephotography.nl

Portret foto: Fotografie (c) samantha’s photography